سبک زندگی

روش های تقویت انرژی بعد از نهار

همه افراد کم و بیش در وسط روز به دلایل مختلف احساس خستگی و ملالت می کنند ; این امر بسیار طبیعی است , اما با رعایت نکات زیر می توان تا حد قابل توجهی از آنها اجتناب کرد .

تمیز کاری کنید

بعد از سرو ناهار , میز خود را مرتب کنید و صندق ورودی ایمیل خود را خالی کنید . زیرا این کار از جمله فعالیت هایی هستند که به زمان زیادی برای تمرکز و فکر کردن نیاز ندارند و به شما در ادامه روز حس پرانرژی بودن می دهد , زیرا شما کاری را انجام خواهید داد که قابل رویت است و همچنان انرژی کمتری برای انجام آن مصرف خواهید کرد .

تلفن بزنید

به همسر , بچه ها , خواهر و برادران , خانواده و دوستان خود تلفن بزنید . یک گفت و گوی تلفنی پنج دقیقه ای روحیه شما را برای ساعت ها بالا می برد و باعث تجدید نیروی شما برای ادامه کار در محل کار می شود .

بیشتر بخونید
راه های افزایش اعتماد به نفس

شکلات تلخ بخورید

دلیلی برای افراط وجود ندارد , اما خوردن گاه گاه شکلات تلخ می تواند مفید باشد . بر خلاف شکلات شیری , شکلات تلخ , بسیار سالم و همچنین حاوی مقادیر زیادی چربی سالم وآنتی اکسیدان است .

با نوشیدن چای یک استراحت به خود بدهید

نوشیدن یک فنجان چای را در بعد از ظهر فراموش نکنید . این نوشیدنی به دلیل محتوای کافئین موجود در خود برای رفع خستگی بعدازظهر بسیار موثر است . هر زمانی که احساس خستگی و ملالت کردید , کافی است که در جای آرامی بنشینید و یک فنجان چای تازه دم بنوشید و کمی در مورد اتفاقات روز تامل کنید . این زمان به شما آرامش می بخشد و انرژی شما را برای ادامه روز تقویت می کند .

یک اسنک در بعد از ظهر داشته باشید

البته نه به این معنا که یک بسته شکلات شیری کامل را بخورید. اسنک های سبکی مثل شیر کم چرب, کورن فلکس های سرشار از فیبر, کره بادام زمینی, سبزیجات یا حتی آب گوجه فرنگی را انتخاب کنید. اسنک هایی که شامل پروتئین, فیبر و کربوهیدرات های پیچیده هستند سطح قند خون را بالا می برند و به همان شکل حفظ می کنند .

  • تدوین : گروه محبوب ترین مجله سبک زندگی
  • منبع : کلیشه
رای post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا