آشپزی

5 خوراکی شگفت‌انگیز که باعث مرگ جنسی مردان می‌شود

فهرست مطالب

آیا ممکن است که میل جنسی آقایان از بین رود؟ چه خوراکی و موارد و عواملی باعث مرگ جنسی مردان میشود؟ دلایل بسیاری برای از بین رفتن این حس می شود اما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی 5 خوراکی مضر برای آقایان بپردازیم. به محبوب ترین ها همراه باشید تا در ادامه به بررسی خوراکی هایی که باعث مرگ جنسی مردان میشود بپردازیم.

علت اصلی مرگ جنسی مردان چیست؟

همان طور که در ابتدا گفتیم، دلایل و عوامل بسیاری برای مرگ جنسی مردان وجود دارد. اما نوع خاصی از غلات صبحانه‌ای و مواد تشکیل دهنده نوشیدنی‌های روزمره ممکن است سبب کاهش میل جنسی در مردان شود و شما با دانستن این موضوع شگفت زده خواهید شد.

5 خوراکی که باعث  مرگ جنسی مردان

برخی از غذاهایی که به طور منظم می‌خورید می‌تواند روی سطح میل جنسی شما تأثیر بگذارد. در اینجا به پنج غذا که میل جنسی مردان را کاهش می‌دهد اشاره می‌کنیم.

  1. کورن فلکس
  2. شیرین بیان
  3. سویا
  4. نعنا
  5. گنه گنه
بیشتر بخونید
دستور درست کردن دسر تیرامیسو Tiramisu

1- کورن فلکس‌ها

اگر شما در حال برنامه‌ریزی برای صبحانه خود در رختخواب هستید، ممکن است بخواهید در انتخاب کورن فلکس تجدید نظر کنید. با توجه به پست سایت mentalfloss.com در سال ۲۰۱۵، ممکن است کورن فلکس‌ها بخشی از یک رژیم غذایی نامناسب باشد که می‌تواند باعث کاهش میل جنسی افراد شود.

کورن فلکس باعث مرگ جنسی میشود
کورن فلکس باعث مرگ جنسی میشود

2- شیرین بیان

این گیاه شیرین اغلب برای ساخت آبنبات و برخی از دمنوش‌های گیاهی و سایر نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. گیاه شیرین بیان حاوی فیتواستروژن است که ثابت شده بر سیستم غدد درون ریز تاثیر می‌گذارد. مصرف شیرین بیان سبب کاهش سطوح تستسترون که میل جنسی را تقویت می‌کند می‌شود.

چرا مردان نباید شیرین بیان بخورند؟
چرا مردان نباید شیرین بیان بخورند؟

3- سویا

دانه‌های سویا سرشار ازمواد مغذی مانند پروتئین و ویتامین‌های A و B هستند. دانه‌های سویا را می‌توان به شکل‌های مختلفی یافت. مانند: شیر سویا، توفو (پنیر تهیه شده از شیرسویا)، تمپه، ناتو، میسو، شویو و تاماری و همچنین در بسیاری از غذاهای فرآوری نیز مصرف می‌شوند. مصرف بیش از حد سویا سبب کاهش سطح تستسترون می‌شود.

سویا عامل مرگ جنسی در آقایان
سویا عامل مرگ جنسی در آقایان

4- نعنا

نعنا یکی از شناخته شده‌ترین گیاهان دارویی است و دارای خواصی مانند بهبود عملکرد سیستم گوارش، ضد عفونی کننده، نیرو بخش و مقوی و… است. اما می‌تواند پیامدهایی مانند کاهش میل جنسی را نیز در بر داشته باشد پس به جای استفاده از قرص نعناع برای خوشبو کردن دهان‌تان بیشتر مسواک بزنید‍!

بیشتر بخونید
برنج کته بهتر است یا آبکش ؟
چرا اقایان نباید نعنا بخورند
چرا اقایان نباید نعنا بخورند

5- گنه گنه

کینین یا گنه گنه به عنوان یک عامل طعم دهنده در آب تونیک (نوشیدنی گازدار دارای کینین) و بعضی از نوشیدنی‌ها به کار می‌رود و به طور طبیعی از پوست درخت سین کونا استخراج شده و برای قرن‌ها به جهت خواص ضد مالاریایی آن استفاده شده است. متأسفانه این گیاه نیز بر عملکرد جنسی اثر می‌گذارد بنابراین پیش از استفاده بیش از حد تونیک‌ها بیشتر فکر کنید.

مطالب مرتبط:

 

 

تدوین = مجله آشپزی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا