زیبایی

Spieth در خطر ناپدید شدن

خلاصه نوشته
  • دانش قدرت است
  • در آینده ممکن است
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • نکته روز : آن مرد دوباره
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Spieth در خطر ناپدید شدن

اشتباه شاره ۱: دریافت بیش از

حد کالری در تولدها

مادران، به ویژه آنهایی که چندین فرزند دارند، هر ماه برای یکی از آنها تولد می گیرند و بدین ترتیب مقدار زیادی پیتزا، هات داگ، چیپس و کیک مرف می کنند.

راه حل: پیش از اینکه میهمانی تولد بگیرید، گرسنگی خود را با یک میان وعده ی حاوی پروتئین، فیر و آب برطرف کنید. در این میان وعده سبزیجات زیادی به کار ببرید. برای جلوگیری از پرخوری سعی کنید با میهمانان مشغول صحبت شوید و یا از آنان پذیرایی کنید. سعی کنید به جای نوشیدنی های پر کالری از انواع کم کالری آن استفاده کنید. اگر به شدت هوس کیک کرده اید، اشکالی ندارد، بخورید اما تنها یک تکه ی کوچک.

اشتباه شماره ۱: دریافت بیش از حد کالری در تولدها مادران، به ویژه آنهایی که چندین فرزند دارند، هر ماه برای یکی از آنها تولد می گیرند و بدین ترتیب مقدار زیادی پیتزا، هات داگ، چیپس و کیک مرف می کنند.

راه حل: پیش از اینکه میهمانی تولد بگیرید، گرسنگی خود را با یک میان وعده ی حاوی پروتئین، فیر و آب برطرف کنید. در این میان وعده سبزیجات زیادی به کار ببرید. برای جلوگیری از پرخوری سعی کنید با میهمانان مشغول صحبت شوید و یا از آنان پذیرایی کنید. سعی کنید به جای نوشیدنی های پر کالری از انواع کم کالری آن استفاده کنید. اگر به شدت هوس کیک کرده اید، اشکالی ندارد، بخورید اما تنها یک تکه ی کوچک.

اشتباه شماره ۳: پختن مقدار زیادی شیرینی و غذا

آیا از پخن شیرینی و کلوچه با فرزندان لذت می برید؟ اما نتیجه ی این کار

چیست؟ یک عالمه شیرینی که باید همه ی آنها را نوش جان کنید.

راه حل: سعی کنید هنگام پخت و پز از گزینه های سالم استفاده کنید. مثلا می توانید به

جای آرد سفید، از آرد گندم کامل، به جای روغن و کره، از سس سیب و به جای شکلات

ازکشمش استفاده کنید

شیرینی

ها را در اندازه

های کوچک تهیه کنید و برای

اینکه باقی مانده ی کمری به جای بگذارد، نصف

مواد را استفاده کنید. این کار به کودکانتان نیز می آموزد که غذاهای

سالم تهیه کنند.

برای اینکه کودکان خود را در تهیه ی یک غذای سالم مشارکت دهید، به فروشگاه

بروید و به آنها بگویید سبزیجات و میوه هایی را انتخاب کنند که می توان با آنها

یک رنگین کان درست کرد. برای اینکه به فرزندانتان عادت های غذایی سالم را

بیاموزید، آنها را به آشپزخانه برده و در کارهایتان سهیم کنید، مث ا به آنها بگویید

سبزیجات را بشوید و یا سالاد خرد شده را مخلوط کند و کارهایی از این قبیل.

اشتباه شماره ۴: دو بار درست کردن شام

بیشر مادران در ابتدای شب برای کودکان کم سن خود یک غذای سریع آماده

می کنند و سپس در انتهای شب برای فرزندان بزرگ تر یک وعده ی دیگر می

پزند، اما وقتی سر سفره می نشینید با هر دوی آنها شروع به غذا خوردن می کنند.

راه حل: با درست کردن تنها یک وعده شام هم زحمت خود را کم می کنید، هم

خانواده را دور هم جمع می کنید و خودتان نیز غذای کمری می خورید. در پخن

غذاهای مورد علاقه ی فرزندانتان از گزینه های سالم تری استفاده کنید، مث ا در

هنگام پخن پیتزا از نان گندم کامل یا پنیر موزارلای کم چرب، سیب زمینی و مرغ

پخته شده به جای انواع سرخ شده ی آن استفاده کنید. البته اگر فرزندان کوچکی

دارید که باید زود بخوابند، هنگام شام با آنها همراه شوید و یک سالاد پر از

سبزیجات همراه با بذر کتان و یا سوپ عصاره ی استخوان مرف کنید. این گزینه

ها دارای کالری کم اما سیر کننده هستند و از پرخوری شا در وعده های دیگر

جلوگیری می کنند. در وعده ی بعدی همراه با هم ر خود می توانید از وعده ی

اصلی شام خود لذت ببرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا