مد و زیبایی

5 راه برای خشک کردن سریع لاک ناخن ها

فهرست مطالب

  1. استفاده از آب یخ
  2. دستتان را در فریزر بگذارید
  3. استفاده از سشوار
  4. استفاده از لوازم گردگیری برای ناخن ها
  5. استفاده از لایه نازکتر

لاک وقتی که در سرما قرار بگیرد سریعتر خشک می شود. پس می توانید ناخن های لاک زده را در آب یخ قرار دهید و به سریعتر خشک شدن آن کمک کنید. قبل از اینکه لاک زدن را شروع کنید یک کاسه آب و مقداری یخ را کنار دستتان آماده کنید و به محض اینکه لاک زدید انگشتانتان را در آب یخ فرو ببرید و۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید.

بیشتر بخونید
چگونه آرایشی زیبا داشته باشیم
استفاده از آب یخ
استفاده از آب یخ

دستتان را در فریزر بگذارید

همان کاری که برای خشک شدن لاک با آب یخ انجام دادید را می توانید این بار داخل فریزر انجام دهید و به سادگی لاک هایتان را سریعتر خشک کنید.برای این کار چند دقیقه دستتان را در فریزر قرار دهید.

استفاده از آب برای خشک کردن لاک
استفاده از آب برای خشک کردن لاک

از سشوار استفاده کنید

وقتی سشوار به این خوبی موها را خشک می کند چرا برای خشک کردن ناخن ها از آن استفاده نکنیم.سشوار را روی درجه سرد کننده آن قرار دهید و با هوای سرد آن لاک هایتان را خشک کنید. اما اگر روی درجه هوای گرم آن باشد از خشک شدن لاک جلوگیری می کند و لاک را روانتر می کند.

از سشوار استفاده کنید
از سشوار استفاده کنید

از لوازم گردگیری برای ناخن ها استفاده کنید

از وسایل گردگیری که افراد برای گردگیری خانه و کنج ها و وسایلی مانند صفحه کلید استفاده می کنند برای خشک کردن لاک می توان استفاده کرد. این وسایل که هوا را با فشار به بیرون می دمند باعث خشک شدن سریع تر لاک می شوند. چندین مرتبه هوا را از این وسیله به لاک انگشتان بدمید ولی مواظب باشید که کمی با فاصله این کار را انجام دهید.اگر فشار هوا را از نزدیک بدمید زحمت خود را به هدر داده اید.

بیشتر بخونید
آموزش کاشت ناخن

از لایه نازک تری از لاک استفاده کنید

اگر از یک و یا دو لایه ضخیم لاک استفاده کنید این لایه ضخیم به سختی خشک می شود. به جای آن می توانید با سه لایه و یا بیشتر و با ضخامت کمتر لاک بزنید. بعد از هر لایه سه دقیقه به آن زمان بدهید.اگر چه این زمان طولانی به نظر می رسد اما از مدت زمانی که برای خشک شدن یک لایه ضخیم صرف می شود بسیار کمتر است.

از برق ناخن( یا لاکی که سریع خشک می شود) به عنوان لایه آخر استفاده کنید. این لایه شفاف نه تنها به خشک شدن لاک کمک می کند بلکه ماندگاری آن را نیز افزایش می دهد.

 

همچنین بخوانید:

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا