سبک زندگی

شخصیت شناسی از روی لبخند

لبخند

شناسایی روحیات و خصوصیات شخصیتی اطرافیان به ما کمک می کند از مشکلات و شرایط آن ها مطلع شویم و اطلاعات بیشتری درباره ان ها بدست بیاوریم . هر تغییر کوچکی در صورت فرد , گوشه ای از شخصیت را نشان می دهد بنابر این طرز لبخند زدن از اهمیت فراوانی برخوردار است .

1 – زورکی می‌خندد؟

لبخندی که خیلی سریع ظاهر می‌شود و بیشتر از یک لبخند طبیعی است لبخندی ساختگی و مصنوعی نامیده می‌شود. اگر فرد مقابلتان در زمان خنده تنها دهانش را حرکت می‌دهد، باید بگوییم لبخند او یک لبخند ساختگی است.
شخصیت شناسی از روی لبخند

احتمالا فردی که این لبخند را بر لب دارد، به اجبار با شما موافق شده است یا به زور شما را تحمل می‌کند. این شیوه لبخند را معمولا کسانی انتخاب می‌کنند که از فشار عصبی رنج می‌برند.

2 – شما را گیج می‌کند؟

 

شخصیت شناسی از روی لبخند

 

لبخند بعضی از افراد، نمی‌تواند شخصیت‌شان را نشان دهد. آنها زمانی که لبخند می‌زنند در هر گوشه از چهره‌شان احساسات متناقضی را نشان می‌دهند و نمی‌گذارند طرف مقابلشان از احساساتشان سر در‌بیاورد. یادتان نرود لبخند واقعی تمام چهره را درگیر می‌کند.

بیشتر بخونید
چقدر به دیگران اعتماد می کنید ؟

3 – فکش نیفتاده است؟

در یک لبخند طبیعی، فک هم دچار افتادگی می‌شود اما افرادی که با کمترین افتادگی فک می‌خندند، به جای اینکه با این واکنش احساسات واقعی‌شان را نشان دهند، لبخندی ساختگی را به شما تحویل می‌دهند.

شخصیت شناسی از روی لبخند
این آدم‌ها برای اینکه همیشه در چهره‌شان یک لبخند ثابت داشته باشند تلاش زیادی می‌کنند و حتی گاهی بدون آنکه نیاز باشد یک لبخند را به شما تحویل می‌دهند.

4 – دندان‌هایش را نشان می‌دهد؟

شخصیت شناسی از روی لبخند
خندیدن با دهان گشوده، به شما می‌گوید برای این فرد جالب هستید و او دوست دارد بیشتر با شما آشنا شود. اگر با فردی روبه‌رو هستید که در زمان خندیدن دندان‌های بالایش را نشان می‌دهد، بدانید از معاشرت با شما لذت می‌برد.

5 – دهانش‌ را کج‌ می‌کند؟

شخصیت شناسی از روی لبخند
گوشه لبی که هنگام لبخند زدن به سمت پایین کج شده به شما می‌گوید با یک فرد شیطان و بازیگوش روبه‌رو هستید. کسی که به این شکل می‌خندد، با چشمانش به شما نگاه می‌کند و می‌توانید از نگاهش بفهمید که نقشه‌ای برایتان کشیده ‌است.

بیشتر بخونید
راه های افزایش اعتماد به نفس

6 – لبش را گاز می‌گیرد؟

شخصیت شناسی از روی لبخند
بسیاری از ما در مواقعی که رفتار نادرستی را انجام داده‌ایم، این واکنش را از دیگران دریافت کرده‌ایم. اما روانشناسان می‌گویند گاز گرفتن لب نشانه استرس و تنش است. از نظر آنها این واکنش گاهی می‌تواند نشانه تمرکز بالا هم باشد.

7 – مثل مرموزها می‌خندد؟

افرادی که می‌خواهند احساساتشان را پنهان کنند، با لب‌های بسته می‌خندند. آنها دوست ندارند کسی سر از کارشان در بیاورد و هنگام خندیدن، دندان‌هایشان را پنهان می‌کنند.
شخصیت شناسی از روی لبخند

فردی که چنین لبخندی به لب دارد، به احتمال زیاد رازهایی برای پنهان کردن دارد. اما اگر زمانی که فرد مقابل شما می‌خندد،در اطراف چشم و دهانش چین‌های متقارنی ایجاد ‌شود، می‌توانید به صداقتش اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا