سبک زندگی

۶ راه برای طولانی‌تر شدن رابطه‌ زوج‌ها

قرار بگذارید؛ حتی بعد از ازدواج

فهرست مطالب

آیا راهی برای دوام و طولانی تر شدن رابطه بین زوج ها وجود دارد؟ بله راه های بسیاری وجود دارد که به دوام بیشتر رابطه بین زوج ها کمک میکند. در ادامه قصد داریم تا به مسئله راه برای طولانی‌تر شدن رابطه‌ زوج‌ها بپردازیم. اگر می‌خواهید رابطه طولانی‎‏تری داشته باشید خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم. با محبوب ترین ها همراه باشید.

وقتی صحبت از رابطه‌های ماندگار باشد هرکس که تجربه موفق در این زمینه دارد معمولا رازی هم دارد. اما در میان این رازها و توصیه‌ها برخی مشترک هستند که اشاره به آن‌ها باعث می‌شود از افرادی نباشیم که خیلی زود کارشان به جدایی می‌کشد. به نکات زیر توجه کنید:

قرار بگذارید

فقط به این دلیل که هر کدام یک حلقه ازدواج در انگشتتان دارید دلیل نمی‌شود که دیگر با هم قرار نگذارید. حتی بعد از ازدواج هم قرار بگذارید و اگر بچه دارید برای مدت کوتاه که قرار دارید او را به فردی مطمئن بسپارید و با خود نبرید.

ایجاد رقابت

سعی کنید هدفی برای خودتان تعیین کنید که مشترک باشد، مثل رفتن به مسافرت در تعطیلات آخر هفته و بعد سعی کنید به پس‌انداز پول برای آن هدف و در این کار با هم رقابت کنید. این کار هم به خاطر پس‌انداز و هم به خاطر سفر رفتن باعث می‌شود رابطه‌تان قوی‌تر شود.

بیشتر بخونید
لیست ماده غذایی مفید برای کاهش وزن سریع

انجام امور ساده و جذاب

این کار را تبدیل به عادتی روزانه برای خودتان کنید که هر روز همسرتان را با انجام کاری کوچک خوشحال کنید. این که عادتی مثبت و همراه با مهربانی داشته باشید باعث می‌شود هر روز عاشق‌تر از دیروز باشید.

آشنایی با فرهنگ قدردانی

شاید با خود فکر کنید کارهایی که همستان انجام می‌دهد وظیفه‌اش است، اما بابت همین کارها تشکر کنید. این کار به همسرتان یادآوری می‌کند که چقدر از انتخاب او خوشحال هستید و از زندگی‌تان رضایت دارید.

رفتار هوشمندانه

قبل از این که به موضوعی ورود کنید خوب بررسی کنید که چه خواهید کرد و بهتر است به آن اشاره کنید یا از آن بگذرید. بحث کردن درباره همه مسائل ریز و درشت باعث خراب شدن رابطه می‌شود. این که بتوانید بحث‌هایتان را مدیریت کنید از مهارت‌های شماست که منجر به طولانی‌تر شدن رابطه‌تان هم می‌شود.

تفریحات داشته باشید

معمولا در زندگی مشاغل یا فرزندان زوج‌ها را در خانه حبس می‌کنند. اما فراموش نکنید داشتن تعطیلات واجب است. حتی اگر تعطیلاتی کوتاه باشند. باید در طول یک سال حداقل یک سفر که برای هر دو طرف جذاب باشد، وجود داشته باشد.

بیشتر بخونید
نحوه تمیز کردن گل های مصنوعی

مطالب مرتبط:

تدوین= مجله سبک زندگی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا