مد و زیبایی

بهترین مدل ابرو مناسب با فرم صورت کدام است؟

فهرست مطالب

آیا می دانید بهترین مدل ابرو مناسب با فرم صورت شما چه مدل ابرویی است؟ با مجله محبوب ترین ها همراه باشید تا در این مقاله با انواع مدل ابرو آشنا شوید.

داشتن ابروهای متناسب و متعادل نقش زیادی در زیبایی چهره دارد زیرا ابرو و حالت ابرو تکمیل کننده ی زیبایی و هماهنگی صورت می باشند. بسیار پیش آمده که به سالن های زیبایی رفته اید ولی بعد از آرایش ابروهایتان رضایت نداشته اید.

مدل ابرو

مراحل آموزش آرایشگری چیست؟

انواع فرم صورت:

شش فرم اصلی برای صورت وجود دارد:

  1. فرم صورت دایره
  2. فرم صورت مربع
  3. فرم صورت مثلثی
  4. فرم صورت قلب
  5. فرم صورت بیضی
  6. فرم صورت مستطیل

انواع فرم صورت

چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهیم؟

فرم صورت شما دایره است اگر …

فرم صورت شما دایره است اگر طول و عرض صورت شما تقریباً برابربوده ودارای یک فک و چانه گرد هستید. هیچ زاویه یا لبه اصلی در این نوع چهره ها دیده نمی شود و استخوان گونه این افراد برجسته نیست. اگر عرض گونه شما پهن ترین قسمت از صورت شماست، احتمالا شکل صورت دایره دارید.

فرم صورت شما مربع است اگر …

فرم صورت شما مربع است اگر پیشانی، گونه ها و فک عرض تقریبا برابری دارید. افراد دارای صورت مربع شکل دارای فک، کاملا زاویه دار هستند. صورت با فرم مربع، نسبت به فرم صورت دایره دارای انحنای کمتر است و این افراد فک پهن تر و برجسته تری هستند.

فرم صورت مربع

فرم صورت شما مثلثی است اگر …

فرم صورت شما مثلثی است اگردارای پیشانی باریک و چانه کوچک و تیز هستند. در فرم صورت مثلثی، گونه ها عریض ترین قسمت صورت است، این افراد مانند افراد دارای فرم صورت قلبی پیشانی بلند و پهنی ندارند.

بیشتر بخونید
۸+۱ اشتباه رایج خانم‌ها موقع خرید لباس خواب!

فرم صورت شما قلبی است اگر …

فرم صورت شما قلبی است اگر دارای پیشانی بلند و پهن و چانه تیزی هستید. صورت های قلبی تا حد زیادی شبیه فرم صورت دایره هستند ولی چهره های قلب شکل، پیشانی پهن تری دارند.

فرم صورت قلبی

فرم صورت شما مستطیل است اگر …

فرم صورت شما مستطیل است اگر طول صورت شما به طرز محسوسی از عرض آن بلندتر است و دارای پیشانی بلندی هستید. یک صورت مستطیل را می توان از روی فرم فک مربعی تشخیص داد.

فرم صورت شما بیضی است اگر …

فرم صورت شما بیضی است اگر طول صورت شما از عرض آن بیشتر است. بخش پایینی صورت افرادی که فرم صورت بیضی دارند، نسبت به بخش بالایی بلندتر است. این افراد دارای پیشانی پهن و فک گرد هستند.

فرم صورت بیضی

ابروی مناسب فرم های مختلف صورت

مدل ابرو با فرم صورت بایستی هماهنگی و تناسب داشته باشد. اکنون که دریافتید، صورت شما چه فرمی دارد، در ادامه ی این قسمت از دنیای مد نمناک به شما می گوییم ابروی مناسب فرم صورت شما کدام است.

ابروی مناسب صورت های گرد یا دایره

به خانم هایی که صورت گرد دارند توصیه می کنیم هیچ زمان ابروهایشان را به صورت هلال آرایش نکنند و از این گردی صورتشان استفاده کرده و ابروی هشتی و یا رو به بالا انتخاب کنند. همیشه موقع آرایش و پرکردن ابرو سعی کنید برای ابروها قوس و زاویه ایجاد نمایید.

فرم صورت گرد

ابروی مناسب صورت های مربع

این دسته از خانم ها چنانچه در بخش دنیای مد نمناک می خوانید هم مثل خانم های صورت گرد ابروهای هلال را انتخاب نکنند و با ابروهای حالت دار و رو به بالا زیبایی و تعادل صورت خود را حفظ کنند. ابروهای کوتاه برای این خانم ها مناسب نیست زیرا عرض صورت را بیشتر نشان می دهد پس بهتر است که طول ابروها را بلندتر بگیرید و ابروها باید کمی قوس داشته باشد.

بیشتر بخونید
۵ عامل موثر در انتخاب قاب عینک

ابروی مناسب صورت های با فرم قلبی

خانم هایی که صورتی با فرم قلبی دارند جزو خانم هایی هستند که انواع فرم های ابرو به جز ابروهای روبه پایین برای صورت انها مناسب است اما بهترین فرم ابرو برای صورت قلبی شکل، ابروهای صاف است و این افراد باید از ابروهای زاویه دار به شدت خودداری کنند زیرا بر باریکی چانه و پهنی پیشانی تاکید می کند.

ابروی صورت قلبی

ابروی مناسب صورت های مثلثی

ابروهای رو به بالا و دنباله دار بهترین مدل ابرو برای این فرم صورت است ولی ابروهای صاف و بی حالت این فرم صورتها را بی حال و خسته نشان می دهد.

ابروی مناسب صورت های بیضی شکل

برای این فرم صورت مدل ابروهای هشتی و رو به بالا مناسب نیست. مدل ابروی صورت هایی با فرم بیضی ، ابروهایی است که در قسمت 2/3 به سمت گوشه های صورت و یا متمایل به پایین باشد.

ابروی مناسب صورت های کشیده

برعکس صورت های مثلثی، این صورت ها با ابروهای صاف زیباتر می شوند و ابروهای شکسته و یا هلالی برای این فرم صورت ها مناسب نیستند.

 

همچنین بخوانید:

 

تدوین = مجله مد و زیبایی

منبع

رای post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا