آشپزی

18+ ایده تزیین سالاد مجلسی و زیبا

فهرست مطالب

همیشه وقتی مهمون داریم نگران تزیین سالاد هستیم که خوشگل بشه خوب بشه و به قول خودمون مجلسی بشه. جایه نگرانی نیست. در ادامه به شما چندین ایده تزیین سالاد مجلسی میدیم. با محبوب ترین ها همراه باشید. جدیدترین ایده تزیین سالاد مجلسی و زیبا ….

چندین مدل و ایده تزیین سالاد کاهو به همراه آموزش تزیین سالاد کاهو را آماده کرده ایم , امیدواریم مورد پسند قرار بگیرد.

روش تزیین سالاد مدل 1 :

گوجه فرنگی، کاهو، کلم بنفش، کلم سفید، هویج، خیار، ذرت و … تمام سبزیجاتی که مایلید در سالاد استفاده کنید خرد کرده و مطابق شکل به صورت حلاقه های داخل هم بچینید. هر چه تنوع رنگهای سبزجاتتان بیشتر و ظرفتان بزرگتر باشد زیبایی سالاد شما بیشتر خواهد بود. میتوانید به جای گوجه فرنگی معمولی از گوجه های گیلاسی در حلقۀ بیرونی استفاده کنید.

ایده تزیین سالاد
ایده تزیین سالاد

تزیین سالاد , مدل تزیین سالاد , سری سوم تزیین سالاد

تزیین سالاد

روش تزیین مدل 2 : برگهای کاهو را به تکه های نه چندان کوچک تکه کرده و بچینید. سپس گوجه های گیلاسی را از وسط به دو نیم کرده , ابتدا خلال دندان را در نیمۀ اول فرو کرده، سپس یک تکه پنیر فتا و یا هر پنیر دیگری که سفت باشد روی آن و در آخر تکۀ دوم گوجه را سر آن بزنید.مطابق تصویر گوجه های آماده شده را روی کاهو بچینید و روی آن برگهای ریحان گذشته و سس سالاد را در ظرف زیبایی وسط ظرف سالاد قرار دهید.

بیشتر بخونید
معرفی بهترین رستوران های ایتالیایی کرج

 

تزیین سالاد , تزیین سالاد زیبا

تزیین سالاد

روش تزیین مدل 3 : در این ظرف برگهای کاهو را به تکه های بزرگ بریده و داخل ظرفتان قرار میدهید. گوجه فرنگی متوسط و سفتی را انتخاب کرده به شکل گل میبرید و داخل هر نیمۀ آنرا با پنیر خامه ای مزه دار شده (میتوانید با مقدارکمی نمک، پودر سیر و سبزی خشک معطر پنیرتان را مزه دار کنید) پر میکنید. برگهای ظریف جعفری روی آن و سپس وسط سالاد میگذارید. خیار را نیز مطابق شکل حلقه کرده و کنار گلها می چینید و سپس با فلفل دلمه ای رنگی برشهای رنگی کنار گوجه را درست میکنید. تخم مرغهای سفت شده را حلقه کرده روی آنرا با خیار، تربچه، فلفل دلمه رنگی خرد شده مطابق شکل تزئین میکنید و برگهای جعفری و شود را هم برای زیباتر شدن به آن اضافه می کنید. امکان دیگر این است که با سس فرانسوی سفت روی تخم مرغها شکوفه زده و سپس تزئینات فوق را انجام دهید.

تزیین سالاد

تزیین سالاد به راحتی و سادگی برای مهمانی

تزیین سالاد 

تزیین سالاد جدید به شکل های زیبا و شیک را آماده کرده ایم . تزیین سالاد یکی از اصول زیبا سازی سفره غذا است و می توانید از این مدل ها الگو بگیرید و در دکوراسیون سفره خود استفاده کنید .

بیشتر بخونید
دسر کدو حلوایی

 

تزیین سالاد جدید 

روش تزیین سالاد مدل 4  : در این تصویر روش کار مانند تصویر شماره 1 می باشد فقط به جای دورانی چیدن سبزیجات بصورت خطی آنها را در ظرف میچینید.

تزیین سالاد

روش تزیین سالاد مدل 5 :

برای تزیین روی ظرف سالادتان میتوانید با استفاده از تخم مرغ پخته و یا یک تکه ترب سفید، گوجه فرنگی که از وسط به دو نیم و داخل آن خالی شده است و کمی مایونز برای خالهای روی آن قارچهای زیبایی مطابق شکل درست کنید.

تزیین سالاد زیبا و شیک

 

تزیین سالاد

روش تزیین مدل 6 : برگهای کاهو را ریز خورد کرده و در ظرفی که مایلید سرو کنید بریزید. سپس ترب سفید، هویج درشت و لبوهای کوچک را به صورت حلقه ای ببرید. سعی کنید که سایز سبزیجاتتان به گونه ای باشد که حلقه هایی یکدست و یک اندازه داشته باشید. سپس مطابق شکل حلقه ها را به شکل گل فرم داده و وسط آنها از رنگ مخالفشان با ذرت، هویج خرد شده و نخودفرنگی و خیارشور خرد شده پر کنید. برای اینکه گلهایتان طبیعی تر به چشم برسد میتوانید رگه های باریکی از سبزی مخالف هر گل روی آن قرار دهید.

 

تزیین سالاد

مدل تزیین سالاد
مدل تزیین سالاد

 

همچنین بخوانید:

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا