آشپزی

ساندویچ رست بیف با پنیر چدار

فهرست مطالب

ساندویچ جزو غذاهایی است که بدلیل قابل حمل بودن و حجم کم و همچنین مدت زمان کمتری برای تهیه آن  , از محبوبیت بالایی برخوردار است . هم اکنون طرز تهیه نوعی ساندویچ ایتالیایی را که به ساندویچ رست بیف با پنیر چدار معروف است آموزش می دهیم .

 

مواد لازم برای تهیه ساندویچ رست بیف با پنیر چدار:

  • 2 تکه 150 گرمی گوشت راسته گوساله
  • 2 عدد پیاز خلالی خرد شده
  • 100 گرم پنیر چدار
  • 1 عدد نان باگت
  • نمک و فلفل به مقدار لازم
  • روغن زیتون و روغن مخصوص سرخ کردنی به مقدار لازم

 

طرز تهیه ساندویچ رست بیف با پنیر چدار :

1- گوشت های گوساله را با گوشت کوب استیک بکوبید , سپس در 2 قاشق سوپ خوری روغن زیتون و کمی پیاز خرد شده بخوابانید تا مزه دار شود . بعد در تابه ای روغن مخصوص سرخ کردنی را خوب داغ کنید و در دو طرف گوشت ها را روی حرارت ملایم سرخ کنید تا کاملا پخته شوند .
2- بعد از پخت , تکه های گوشت را به صورت نوار های باریک وبلندی برش بزنید تا برای تهیه ساندویچ آماده شوند .
3- در یک تابه مقدار کمی روغن بریزید و پیازهایی را خلالی خرد کرده اید , روی حرارت ملایم تفت دهید تا طلایی شود . نوارهای رست بیف را به پیاز داغ اضافه کنید و حداقل 2 دقیقه دیگر روی شعله قرار دهید . در این مرحله نمک و فلفل را هم اضافه کرده و بعد آنها را از تابه خارج کنید.
4- نان باگت را به ضخامت 3 سانتی متر برش بزنید و داخل سینی مخصوص فر قرار دهید . مخلوط رست بیف و پیاز را روی نان ها بریزید و روی آنها را با پنیر چدار بپوشانید. نان ها را به مدت 5 تا 7 دقیقه داخل فری قرار دهید که با حرارت 180 درجه سانتی گراد از قبل گرم شده است. وقتی پنیر چدار آب شد ساندویچ های خوشمزه شما آماده اند. آنها را در کنار سبزیجات فصل قرار دهید و در صورت دلخواه از هویج پخته شده برای تزئین کمک بگیرید تا غذای اشتها آوری داشته باشید.

بیشتر بخونید
معرفی بهترین رستوران های ایتالیایی کرج
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا