پوست و مومد و زیبایی

نکات مهم برای داشتن ابرو های زیبا

نکات مهم برای داشتن ابرو های زیبا چیست؟ چگونه خودمان ابروهای خود را مرتب کنیم و زیبا شویم؟ یکی از دغدغه های هر دختری ابروهای نامرتب می باشد. شما می توانید در خانه و با موچین ابروهای خود را زیبا نماید و دیگر نیازی به آرایشگاه رفتن و پرداخت هزینه های زیاد برای تمیز کردن ابرو نیست. با محبوب ترین ها همراه باشید.

چگونه ابرویی زیبا داشته باشیم؟

داشتن ابروهای زیبا و جذاب خواسته اکثر خانم ها است و مبالغ هنگفتی برای زیبایی ابرو هزینه می کنند در حالی که با رعایت چند نکته ساده می توانند ابرو های زیبایی داشته باشند .

* همواره سعی کنید ابروهایتان را به سمت بالا شانه و مرتب کنید تا به طور طبیعی قوس دار شوند .

* بسیاری از خانم ها اشتباه کرده و مو های بعضی از قسمت های ابروها را بر می دارند و این کار باعث می شود که ابروها اریب شده و شما همیشه به نظر عصبانی و اخمو بیایید . مراقب شکل ابرو هایتان باشید . ابروها باید از بالای مجرای اشکی شروع و در بالاترین نقطه پشت چشم تیز شده و در گوشه بیرونی چشم پایان یابند.

بیشتر بخونید
10 نکته مهم در آرایش چشم ها

* یک تکه پنبه را به تقویت کننده یا منقبض کننده پوست آغشته کنید و روی ابروها بمالید تا پوستتان آماده شود .

داشتن ابرو های زیبا
داشتن ابرو های زیبا

* یک مداد را روی خط خارجی ابرو نگه داشته و ببینید در کجا نقطه اوج ابرو واقع می شود . از نقطه کمان ابرو تا انتهای آن ، ابروی شما باید یا صاف و یا کمی قوس دار برداشته شود. البته این قسمت بستگی به سلیقه خود شما دارد.

* نواحی کم پشت ابرو که خالی به نظر می رسد را با یک مداد تیزشده ابرو پر کنید. مداد را خیلی کم رنگ و سطحی بر روی ابرو بکشید با حرکات سریع روی موهای ابرو حرکت دهید. پودر ابرو ظاهری طبیعی تر به ابروهای شما می دهد. با استفاده از برس ابرو پودرهای روی ابرو را پاک کنید. اگر در کار برداشتن ابرو بی تجربه هستید از ژل های رنگی ابرو نیز می توانید استفاده کنید. روی ابروها را با این ژل با حرکات بالا و پایین بپوشانید. ژلهای اضافی را از روی ابرو پاک کنید و به ابروها شکل دلخواه را بدهید و بگذارید تا خشک شوند.

بیشتر بخونید
تجربه من از لایه برداری با پرسونال میکرودرم PMD

* موچین را با زاویه 45 درجه نگه داشته و سپس مو های زیر خط ابروها را بردارید. ابروها را در جهت رشد موها بیرون بکشید. همواره از فرم طبیعی ابروی خود تبعیت نمایید زیرا ابرو ها در فرم طبیعی زیباتر به نظر می رسند و تغییر نا اگاهانه در آن ها توازن چهره را به هم می زند و ممکن است زیبایی را از شما بگیرد .

رای post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا